Wil je als kleine socialprofitorganisatie bijblijven, dan is het belangrijk snel en veel te kunnen leren. Voortdurende aandacht voor de ontwikkeling van medewerkers is dus nodig om de kwaliteit van de dienstverlening hoog te houden. Je hoeft daarbij niet van nul te beginnen. Wie oog heeft voor het aanwezige talent en de beschikbare competenties in zijn organisatie, kan daarop voortbouwen en ze verder versterken, via opleiding en ervaringsleren.
Leren en ontwikkelen
-
Doe een beroep op de helpdesk van HRwijs
Lees verder
-
Kmo-portefeuille opengesteld voor maatwerkbedrijven
Lees verder
-
E-learning versus live vorming: wat past het best bij jouw leerstijl?
Lees verder
-
Leren en ontwikkelen: plichten én steun
Lees verder
-
Klaar voor teamcrafting? Doe de test!
Lees verder
-
Mikael zorgt voor jongeren én een vlotte afvoer
Lees verder
-
“Geef ons gewoon vertrouwen”
Lees verder
-
Structureel instroomkanaal: wat moet je weten?
Lees verder
-
Nieuwe premie werkplekleren is gemiste kans
Lees verder
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- 4
- ...
- 14
- Volgende pagina
Bijeenkomsten
-
Webinar employee journey
“Hoe hou je medewerkers betrokken én verklein je uitstroom? Een internationale studie toont cruciale effecten die je kan verankeren in je HR-processen. Ontdek hoe een goed ontworpen Employee Journey – van werving tot afscheid – het verschil maakt.”